jippe

Jag jobbar igenting med min video. Seriöst, jag har barat varit vid ett nytt arbete som ska vara mitt nya intro. Den kommer att vara häftigt, men jag måste fokusera mer på min tid år det andra saken. Jag kommer inte bli klart med den om jag forsätter så här, jag har inte gjort så mycket senaste inlägget som jag skrev. 

Med mitt intro så har jag gjort att det blir en cool övergång effekt. Men nu ska jag testa en sak och kolla om det funkar, om inte så ska jag gå tillbaka till datorn. 


Senaste nytt, jag tänker faktis på min video som jag ska göra. Det verkar som ingeting, men det är en sak som håller det i mitt minne. Om jag glömer bort den, så kan det gå illa för min repretion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0