Xbox live

Hej, i helgen så har jag gjort något helt absurt om jag ska säja det själv. Jag har gjort för det mesta delen av helgen så har jag spelat xbox live. Jag började på fredag för att njuta mer av under helgen. Det första saken som jag gjorde var att upptadera min xbox, eftersom att den är litte gammal. Sen så gjorde jag den första tänkbara saken när man har är i internet, ladda ner saker! Jag laddade ner mest demos till arkad spel och spel som är i butikerna, jag upptäckte att några av spelen så kan man ladda ner ifrån Xbox Live Arcade (deras butik på xbox live). Jag fick vänte lägne p.g.a. att de var stora filer (1.6 GB 0.0), men det fanns några små saker som jag kunde spendera tiden med som t.ex. klipp eller klara demos. Jag började kl 21 och fick sluta efter kl 00:30, mende tjändes kort så då nästa dag så började jag spela igen klockan 10 och fick den dagen spendera 11 timmar på xbox. Istället för att ladda ner så gick jag och spelade online, jag testade Team fortress 2, Halo 3 och DB Raging blast, men det spelet som jag tillbringade mest på DB Raging blast. Varför jag tillbringar mesta av tiden där är p.g.a. att jag tycker att det är roligare än att man spela andra spelen online. Take that Halo 3. Men nu så måste jag sluta spela det, eftersom att jag hade bara två dagar grattis guld medlemskap. Men i alla fall så hade jag det roligt, specielt att ladda ner demos och andra saker.



Idag så ska jag spela andra spel som Kung fu panda, saints row 1 och 2 och Lego Indiana jones så att jag får mer achivement. :) Jag är just nu på 1445g och vill gjärna höja det. det kommer att bli hårt, men det kommer att löna sig i slutet när jag har klarat hela spelet

And now for something completly diffarent....
It's(laughter)(5 seconds of Intro music)Monty Pyhton Flying Peter pan peanut butter alert. .... Turrets guy: What do you mean by Peter Pan peanut butter alert? I don't give a shit. shit shit. I'm pissed of to give a shit!!! OMG This fucking thing is going on forever.  Om jag inte vill ha det Holly shit, Im scared that this thing happen. Why did he want to be here LOL carglass surpes, Carglass replace. Turrets guy: Tonight, on unsolved mysturies. Learn who gives a shit about big foot. UPDATE! Apperently, nobody gives a shit, so fuck him. Pause. UPDATE! Last night somebody broke into my house and stole $2500 of shit. That's right, $2500 of bullshit! Dave: What is you uppinument on gay marige? Turrets guy: I don't hate gays... but if a faggot tries to touch me... His son interupts: Dad! Dad! Turrets guy: WHAT?! His son: Theres a bird in the house. Turrets guy: A Bird? What do you mean a bird? His son: I don't know, it just came in when I open the window to get fresh air. Turrets guy: Holy Shit. He rises and up and go to the kitchen. Turrets guy: Damn it. Turrets guy trows a thing at the clock where the birds sits. The thing hit the clock and the birds flys way. He then try to use a bromstick to hit it, but he fails. Turrets guy: Shit, shit. Shit! he then hits the camera, wich it land on the ground. He then hit the lamp wich breaks. Turrets guy: Damn it. He then drops his glasses and goes down and pick them up. His son: Dad, you are gonna end up breaking  everything in the hole house. Turrets guy get his glasses back on. Turrets guy: I'm to pissed of to give a shit! The bird that he aimed for appers and knock out Turrets guy with one blow. Turrets guy fals down. Turrets guy: Ah Fuck!. maowaom. Fuck (Shackes his ass). The owner of the bowling alley: Can you keep it down it ladies here. Turrets guy: There are ladies every were, you dumbass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0