Vad jag har gjort idag

Idag har jag inte gjort så mycket som att göra något vättigt. Jag har bara varit i skolan och sen komma hem igen. I skolan så var det bara en lektion som var något intressant, men på den lektionen så var kollade jag på en film. Filmen hette 21 och jag tyckte att var okej så länge. Det var inte så mycket man gjode på de andra två lektionerna än att jobba själv med sina saker. Det kändes att dagen var kort och onödigt, kanske kommer imorgon att vara bättre med tre timmars bild och två timmars matte redovisning. (0o0 WHAT THE F***!). När jag kom hem idag, så var det ensammt och tyst tills 30 minuter senare när pappa ringde. Jag sen efter tio minuter efter började med min läxa som var tre timmar lång, det handlade om skillnaden mellan en analog och en digital kamera fungerar. Det är ganska svårt att skriva den på engelskan när man ska använda svåra ord eller förklara vad de menas som t.ex. CCD och Bildsensorer. Efter min läxa så åt jag mat och efter det så spelade jag xbox till klockan 19:30, då gjorde jag gympa som var så tråkigt. Det var samma sak som jag gjorde flera gånger sedan längre tillbaka i tiden, det var inte en utamaning direkt. Efter de så gick jag och dushade. När klockan var åtta på eftermiddag så spelade jag dator tills kl nio, då skulle jag börja med blogg. Och nu så är jag här och skriver blogg som det ska vara. Och jag vet att jag ska gå och stänga av datorn och gå sova efter det att jag har skrivit klart den här. Jag hoppas imorgon kommer jag att få äntligen spela in saker så att jag kan göra en recention av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0