Det hålls på...

Just nu så håller jag på med att spela Kung fu Panda för att få achivment. Det är inte enkelt eller jätte svårt, det är normalt så länge man vet vad man gör. Jag har fått åtta achivment så länge, men siktar att få mer än 12 stycken. Jag gör det här för att jag vill gärna att min gamescore blir till högre, så att min status på xbox live blir högre. Jag har planerat att göra klart Kung fu Panda, sen försätta med Lego indiana jones eller med Raging blast, sen efter det göra klart atigen LIJ eller DBRB. Efter det så har jag mycket poäng så kommer jag att spela klart saints row 2 på min offline mode och sen spela den första saints row utan med fusk kåder. Sen tror jag att jag kommer ha över 3000 gamescore, jag kommer få då ett högre status och mer personer kanske kommer att gilla mig.



Jag vill gjärna ha 3 månaders guld medlemskap, så att jag kan gå och kicka rövarna på nybörjare och alla som tror att de vinner genom att välja svåra karatärer. Det finns en sak som håller mig tillbaka, och det är min pappa, han säger ja om det är lov, och jag kommer inte ha lov om några veckor. Jag får vänta tills sommar lovet, som är om 22 veckor. Uch att jag måste vänta så länge. :( Men jag kan inte börja gråta nu, jag har achivment att öppna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0