Början på något nytt

Jag har idag kommit på vad jag ska göra under min fritid, som ett projekt. Vad jag ska göra är att göra 2-3 minuter långa som jag ska sätta ditt två personer som ska slåss med varandra, fast att det är två klipp istället för en. Jag håller just nu på att fixa klippen så att jag kan sen redigera dem. Det kommer ta lågn tid, eftersom att jag är bra på dator så om borde det fixa sig till slut.
Jag har fått idag tillbaka min sony vegas pro 9, så jag är i alla fall på den rätta vägen. Jag är just nu på att göra introductionen av karatärerna och har redan planerat vad video ska handla om, just nu är jag på planerings status men arbetar ganska snart. Jag kommer att vara klart med min video kanske om några dagar.

Men jag ska inte prata om det nu mera, nej, jag ska berätta dig att jag har fått MVG på min engelska redovisning. Det låter kanske fånnigt att jag skriver någoting sånt på en sådan här blogg, men det är faktis en överaskning som jag fick igår. Jag hade inte övat så specielt på det och jag fick MVG i alla fall, det är helt otroligt.  

Hej då,  bloggen! Det blir snart vi ses igen! / 30,1,2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0