Forsätter att göra saken

Just nu, så är jag halvägs att göra klart min första videon som jag pratade om i min förra blogg inlägg. Det har tagit mig timmar att hitta och att klippa videor som jag behöver till videon. Jag trode först att jag behövde bara tre till fyra klipp, men sen så upptäckte jag att det behövdes flera när jag skulle klippa. Idag så har jag äntligen slutat att letta och klippa, bara för tillfälligt. Jag har börjat att göra scenerna, de är just nu två- tre stycken, men jag går steg per steg och inte hoppar över en sak. Så här långt på senarna har jag kommit: Ken nr1 går, Ken nr1 går och stannar utanför stället, Ken nr1 och 2 möts.

 Och så här mycket ska jag göra: Ken nr1 går in i huset och möter Ken nr2 vänner, Ken nr2 kommer tillbaka till sitt hus, Ken nr1 säger till Ken nr2 att han kan inte ungå konflikten och Ken nr2 svara att han är inte samma människa som förut, en flash back med Ken nr2 dödar, Ken 1 och 2 går åt var sit hörn och kollar på varandra. Ken 2 anfaller och detsamma gör Ken 1. Ken 1 slår Ken 2 åt sidan, Ken 2 går mot attack igen men Ken 1 kontrar , Ken 1 säger att han är ingen match, Ken 1 går närmare och och Ken 2 vän står framför Ken 1 som skyddar Ken 2, Ken 1 är nära att slappa henne tills Ken 2 går upp igen, Ken 1 hoppar tillbaka och Ken 2 anfaller, men igen att slå honom, Ken 2 sitter i hörn och andas tungt, Ken 1 säger att inte hålla tillbaka Ken 2 onda sida om det är vad som behövs, Ken 2 slutar att andas tungt och tar in sin onda sida, Ken 2 vän blir shockad,

Ken 1 anfaller och Ken 2 duckar och gör sin special attack, Ken 1 krashar mot väggen och Ken 2 står där, Ken 2 berättar om sin teknik som han använde, en flash back där Ken 2 lär sig tekniken, Ken 2 är nu personen som ledder, men Ken 1 ger inte upp än och fortfarande säger att han kommer inte att vinna, Ken 1 och 2 anfaller och de slås, svärd mot nävar av stål, Ken 1 slår sen Ken 2 iväg, men Ken 2 återupptar och studstar mot vägen till honom, Ken 1 anfaller och de båda två krockar med sinna attacker, Ken 1 och 2 säger sina attackers namn och Ken 1 blir skaddad på bröstet, Ken 2 säger att det kommer att bli hanns huvud nästa gång, Ken 1 tar sin hand på blodet, smakar på det och sen spottar ut det, han säger sen att han kan följa vad enda steg som han gör, sen så anfaller de båda två igen, sen är de på varsit hörn på huset,

Ken 1 går all in och blir 70 % starkare, Ken 2 vänner säger att han kan inte fatta att han hållde tillbaka, Ken 2 vänner säger också att nästa attack kommer att vara den slutliga attacken, Ken 1 anfaller och kastar sin nunchuck mot Ken 2, han slår iväg det med hans hand, Ken 2 vänner säger att nu är macthen över och att Ken 1 kommer att vinna, Ken 2 anfaller och Ken 1 håller sin hand uppe, Ken 2 hugger handen, men den stanns, Ken 2 vänner blir överaskande igen, Ken 1 håller i svärdet hårt och slår sin andra hand mot Ken 2 bröst, Ken 2 hostar upp blod och sen gör Ken 1 Hokuto Hyakurestu Ken (Hundred crack fist of the north star) [En väldit massa slag mot Ken 2] på honom, Ken 2 vänner blir stuma, sen säger Ken 1 attackens namn och Ken 2 slår mot vägen, Ken 2 vän blir orolig, men Ken 1 säger att de ska inte vara det, för att han har inte träffat hans pressure point, Matchen är över och texten kommer.

... Wow, det var verkligen långt!!
  


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0