MVC...

Hej, på det senaste tiden så har jag varit på ett forum. Det heter movie code long forum. Det är en forum som jag man mest debaterar om matcher, film, spel, musik och annat. Jag heter där CoolTaff12 och jag har gjort över 3 000 inlägg där, det kanske låter mycket på litle tid men jag siktar på att få över 5 000 eller 10 000. Jag har just nu 22 rep poäng med 18 plus, 2 medel och 2 neg. Jag är bästis med många personer och det finns inte så många som inte gillar mig. För det mesta tiden så skojar jag med folk och har roligt, men ibland när det kommer ett viktigt ämne upp så måste jag svara seriöst om det inte är en dålig ämne som har ett självklar svar. Jag har också börjat att släpp ut mina klipp som jag har hållt tilbaka under så lång tid. Jag har fått komentarer och titningar under de senaste tre dagarna.

Och babba kan du sluta att stira på mig, Jees! Du är jobbig när du kollar på mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0