En dag i gymnasiumet

We all live in a yellow submarine, a yellow submarine, yellow submarine.

Jag verkligen lever nu i en gul ubåt som är mot de okända vatten. Det är den tredje veckan av att jag är i gymnasium och det börjart. Vårt schema över onsdag har ändrats till att jag börjar kl 9:30 tills 8:30 på grund av flyttad Matte. Idag hade jag på mig min finna hatt som jag köpte på H&M. I början av dagen så frågade nästan ingen om min hatt, men under svenskan och engelskan så var nästan alla tjejerna på mig med deras kamreror och att "låna" min hatt. Efter Matten så hade vi naturkunskap som vi pratade om jordens ålder och om när de olika tidsålderna var. Jag var bäst på den frågan eftersom att jag hade studerat det förut. Sen hade vi lunch och jag åt den och var sen med kompisar tills svenskan började. När svenskan började så kände det tråkigt för 3/4 av lektionen, det andra fjärde delen gjorde vi något roligt. Inga mer kommentarer. Sedan var vi påväg till engelskan där som fanns en vikarie, för att våra lärare var sjuk eller borta idag. Vår vikare var inte så mycket vid lektionen, efter att ha gett oss böckerna och roppade upp våra namn så stack hon och komm inte tillbaka efter att lektionen var nästan slut. Jag undrar varför hon var inte aktiv under lektioen, men då brydde jag inte eftersom att jag pratade och hängde med andra klasskamrater. Det var jätte roligt under timmen och jag kände hur tiden gick fort. Efter engelskan så slutade vi och jag åkte buss till vallentuna. Där möte jag min pappa där och vi gick hem sen.

Dagen själv har varit upptäcks resande. Som jag sa förut lever jag nu i en gul ubåt som är mot de okända vatten.

 

As we live a life of ease (life of ease). Every one of us (every one of us), has all we need (has all we need). Sky of blue (sky of blue), and sea green (sea of green). In our yellow (In our yellow) submarine. (submarine)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0