Tjejer ... urk

Jag ska nu skriva en rapport om tjejerna i mitt gymnasium och beskriva vem jag tycker bäst om. (Urk). Kan inte fatta att mina idéer har gått till en ny låg nivå. Att prata om tjejer som jag inte vet om mycket och skriva en lång rapport om dem är helt knasigt och konstigt. Var någonstans låter det helt normalt att man nu skriver om en rapport om tjejer som inte har något relation med dig fötom att vara klasskamrat. Men bara för att den är kommen ingen se så skriver jag i alla fall.

Jag tänker börja med den tjejen som är närmast mig på klass listan, som är Elin. Elin är en okej tjej, hon är blond och är nästan lika lång som jag. Jag vet inte mycket om henne förutom att hon går i samma skola och bor i Täby, men hon är snygg. Nästa tjej som står ut i klassen är Julia. Julia är kortare än mig och bär glassögon. Hon kan vara intligent med dem eller inte. Jag vet inte så mycket om henne heller, nästa tjej. Nästa är Amanda, och oj vad jag tycker mer om henne. Hon är kortare än mig men jag bryr mig inte om, för att jag tycker att hon är gulig :3. Hon är också prat glad som jag tycker om, jag tycker om når vi är med i en grupp för då är hon verkligen en del av gruppen. Jag kanske har en chans på henne. Och det är bara de tre tjejerna som jag tänker just nu på. Jag har inga andra som jag tänker just nu på. Tyvärr, jag vet inte mer om dem. I framtiden kommer jag kanske känna dem mer, eftersom att de här har bara varit de första två veckorna på täby ensklida gymnasium.

Så nu är jag klar med den här korta rapporten om tjejer i min klass. Andra som inte kom med är antligen tjejer som jag inte kommerihåg namnen eller inte gillar så mycket. Förutom Frida som jag räknar som honerable mantion. Jag har inget annat att komentera.

Just nu kan jag bara säga Goodbye, farwell, arviderse, Chao, sayonara, hejdå och att min skrivbords katt är gulig :3 Mjau! Nu drar jag.

Jag önskar att han kommer hit nu, för då kan jag säga att jag stängde av datorn. För att se på tv. :3 Jag vill inte att han ska komma hit och lola och kolla på vad jag gör. Ohh kommigen! Ladda fortare Pepsiman.rar. Du är nu på 20%, va fan, gå snabbare. Oh no, komm inte hit babba. Du ska inte vara här än. Neeeej, Jag sa ju komm inte. Piss och bajs. Nu är han här och vill... Oh bra. Han stack, för nu. Måste nu forsätta låsas att skriva. Måste kola hur man ändrar färg på den här texten. Nej! Det går inte. Men vänta, kan man strycka den här texten. O ja, det kan man! :D Men jag kan göra det efteråt. Hur många ord har jag skrivit nu? Kolar på word och det är ... OJ! 390 ord plus med 148 som jag skrev aldeles nyss. Och nu är det 34% klart av Pepsiman.rar. Hurry upp your stupid computer. Okey you'r not that stupid, but you could hurry up! Så nu är jag klar med min läxa. Inte än. Det är nu 523 ord som jag har skrivit. OJ! Vänta nu är det 550. Stenar slutar att sväva på luften och ramlar ner till marken igen. Parasto kollar åt mitt håll. Hosein, hur många ord har du igentligen skrivit på din blogg! Jag slutar skriva på datorn och lyffter upp mina fingrar. Jag Ser upp. Det är över 600. Va 600 det är ingen chans att du har skrivit så mycket. NU drar jag. NOT!! Och nu är Pepsiman på 81%. Forsätt att göra progress. Final blixt! Argh! Nu är det på 87% OJ!


Kommentarer
Postat av: P

ahahahahah xD

2010-10-24 @ 17:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0