Vad jag håller på med under dagen

När jag är vid datorn, så är allas fråga vad jag gör undertiden när jag är på datorn. Låt mig säga att det är bara klipp . Nej, det är mer än så. Jag har mycket annat att göra än att bara kolla på klipp.

Låt oss säga att jag får vara en gång på datorn, det motsvara 1 timmer (60 minuter) När datorn öppnas, så kommer fönster upp. Det tar tid att ta ner dem (Säkert 1-2 minuter). Efter det så brukar jag kolla efter nya video, meddelanden eller ny serie sida från olika hemsidor. (Det här tar 20-38 minuter, men det bara på första gången) Efter det så har jag har antigen 39 eller 20 minuter kvar av min tid. På den tiden så jobbar jag med mitt egen video. Ja, det är sant. Jag håller på med en video. Ibland jobbar jag med andra videor istället än för en. Det är inte ett enkelt arbete att göra det här. Du måste ändra videorna så att de passar perfekt, på inte talla om effekterna som jag måste göra. Jag spenderar kanske 15 eller 7 minuter på min klipp på grund av idear som jag kommer på tar sin tid. Och den resterande 24 eller 13 minuter så kolalr jag på klipp. Så jag är då inte hella tiden på youtube. Oj, glömde säga att jag spenderar 1 minut på facebook, så det blir då mindre tid på Youtube då. :3

And now for something completly diffarent.
It's! (Laughter)
Monty Python Flying Curikousssss.
I'm a lumberjack, and I'm okay. I sleep all night and I work all day
He's a lumper jack and he's okay. He sleeps all night and he works all day
I cut down trees. I eat my lunch. I go to the lavatory. On Wednesdays I go shopping and have buttered scones for tea.
He cuts down trees. He eats his lunch. He goes to the lavatory. On Wednesdays he goes shopping and has buttered scones for tea. He's a lumberjack, and he's okay. He sleeps all night and he works all day.
I cut down trees. I skip and jump. I like to press wild flowers. I put on women's clothing and hang around in bars.
He cuts down trees. He skips and jumps. He likes to press wild flowers. He puts on women's clothing and hangs around in bars?! He's a lumberjack, and he's okay. He sleeps all night and he works all day.
I cut down trees. I wear high heels, Suspendies, and a bra. I wish I'd been a girlie, Just like my dear Papa.
He cuts down trees. He wears high heels, Suspendies, and a bra?!
What's this? Wants to be a girlie?! Oh, My! And I thought you were so rugged! Poofter! 

"Dear Sir,
I wish to complain in the strongest POSSIBLE terms about the song which you have just broadcast about the lumberjack who wears womens' clothes. Many of my best friends are lumberjacks, and only a few of them are transvestites.
Yours faithfully, Brigadier Sir Charles Arthur Strong (Mrs)
PS. I have never kissed the editor of the Radio Times."

TROLOLOLOL hahahahha thatäs gets me every time XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0