Blog inlägget 29/6 2010

I dag så har jag inte gjort något speciellt. Men det betyder inte att jag inte har gjort något roligt idag. Dagen började med att jag sov på sängen. Min sömn var förstörd när min syster kom in i rummet och pratade med min mamma. Klockan var då 11: 15 när jag gick upp ur sängen. Jag gick först till toaletten och gjorde den första delen av den dagliga rutin, sen gick jag till köket för att göra mig själv mackor. De var inte så goda om man inte lägger pålägg på dem, och det är synd eftersom att jag inte har pålägg hemma. Jag önskade att jag kunde gå hem till min pappa och göra en riktig macka där. Sen gick jag tillbaka till toan för den andra delen av den dagliga rutinen. Efter det så gick jag tillbaka till mitt rum och tände datorn. Jag brukar inte göra något annat under dagen än att vara på dator och surfar på nätet.

 

Senare under dagen så sa min syster att vi ska gå till en strand nära Täby, hon sa också att jag skulle börja kolla på serien. Jag håller på att slut en persisk serie som jag kollar en gång per dag, den heter Char Divari. Jag rekommenderar serien för Iranier som gillar komedi eller drama eller både och.

 

När klockan var 14 så gick vi ut ur huset och åkte till Täby. När vi var där så fanns det inte jätte mycket personer där på stranden. Vi satt oss vid skuggan och tog upp lakan. Min syster och min mamma satt solade medan jag satt och spelade Worms i min mobil. Jag hade inget annat att göra under den tiden så jag forsat att spela. Solen kändes skönt och varm under den tiden som vi var där. När klockan var 16 så sa min mamma att vi skulle gå hem, vi då plockade upp lakanen och gick sen till bilen. Senare när vi var hemma så gick jag till köket för att äta något. Jag åt en uppvärm mat som vi hade lagt i kylskåpet. Jag åt den med yoghurt och den blev god.  Sen gick jag till datorn och forsat att surfa på nätet.

 

Jag håller på nu med att skriva blog inlägget. Jag har tänkt att efter det så ska jag kolla på en film eller något under dagen. Så det är allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0