Blog inlägget 30/7 2010

Idag är den sista dagen innan jag åker till Side i Turkiet. Det blev officiellt att vi skulle åka dit för några dagar sen. Det var länge sen jag var på semester, säkert för två år sen. Vi kommer att vara i Side och leve i ett hotell under tio dagar. Påtala om hotell så heter hotellet Sun King, men det märkliga med hotellet är att den finns på ving.se hotell lista men inte på Internet. Jag har fått en uppgift att kolla på Internet om vad som finns på Side som vi kan åka till och att ladda ner filmer till semester. Parasto har valt det mesta filmerna som är Slumdog Millionaire, Up in the air, Inglorious basterd och Precious, men jag valde en Komiken Chris Rock egen show som heter Kill the Messenger.

Vi kommer att ta med oss massa saker som badkläder, ballerina kex, t-shirtar, dator och en Gameboy. Jag tror att den bästa delen att åka dit när jag är i flygplanet. Det kommer att kännas så skönt att vara över himmeln igen.

Jag kommer att inte bli besviken över att åka dit, eftersom att jag har inga förväntningar om resan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0