Blog inlägget 18/7 2010

Idag har jag varit en annan svettig dag på Vallentuna. Skillnaden mellan den förra blogg inlägget och den här är att nu är det varmare och jag bor hos min pappa istället för min mamma. Jag vaknade någonstans mellan 8 och 9. Idag som frukost åt jag två skålar av frukostflingor. Sen gick jag till mitt rum igen för att spela min xbox med mitt nya spel. Jag har köpt den för några dagar sen. Spelet är bra, men den kan verkligen veta hur man kan irritera någon. Sen efter att ha spelat i en timme, så gick jag med min syster ut för att köpa kött och nektarin. Jag vet inte vad vi behöver de två till, men jag kan gissa att köttet kommer att bli något speciellt. Efter att ha köpt vad vi skulle köpa så gick vi hem. När vi var hemma så började jag att läsa min bok som är Da vinci koden. Jag läser den för den andra gången. Under tiden som jag läste så blev jag hungrig. Jag väntade att äta något tills jag hade läst en timme av boken. Efter boken så gick jag och värmde upp Findus frysmat. Det tog 45 minuter att den skulle bli klar, så jag spelade min xbox under tiden. Sen gick jag till xbox igen och höll på med det i en halvtimme. När en halvtimme hade gått så läste jag en persika bok i två timmar. Jag måste förbättra min persika snart. Efter det så spelade jag xbox igen i 45 minuter. Sen gick jag och började skriva på min blogg.


Vad jag tänker göra på kvällen är att kolla på film eller att spela spelet. Dagen har nästan varit detsamma som igår, utom att vi köpte något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0