Om resan till Side

Jag seriös orkar inte berätta om själva resan till Side. Det är så lång historia att man inte orkar berätta för varenda detalj. Men jag måste göra det på grund av att någon sa till mig att skriva om det.

Det klokaste att börja med är att säga vad som hände när vi var på flygplatsen i Antalya. När vi gick utanför så fanns det många bussar som skulle leda passagerarna till olika ställen. Den buss som vi skulle gå var lite tomt, det skulle inte vara en stor sak om inte andra bussarna var nästan fullt. Vi väntade faktisk mycket längre än vad de andra bussarna på grund av att några av passagerarna hade förlorat deras bagage. Vi fick vänta 40 minuter tills de kom och vi sen åkte en timmes resa till Side. När vi komm till Side så tänkte jag på vilken hotel vi skulle sova. Jag fick svaret att den hette Sun king, det var konstigt att den fanns på Vings hemmsida medans det fanns inte på internet. När vi komm ditt klockan två på natten så var hotelet smutsigt. Min pappa ringde sen till Vings huvudkontor och frågade om han kunde få ett annat rum i ett annat hotell, personen som var på luren sa att de fick vänta till klockan 9 när deras kontor öppnades. Så vi fick vakna och vänta tills klockan 9. Vid 6 tiden så gick vi ut ur hotellet och gick till deras huvudkontor. Sen när de öppnades så gick vi in och pratade med dem, efter ett några timmar så fick vi ett hotell som hette Milkyway. Vi sen reste dit och vi bodde där tills vi åkte hem igen.

Sun King 
Hotelet för 13 år sen, sr inte lika fräch ut som på bilden.

Jag tycker att Side suger på grund av att vi kunde ha något riktigt roligt där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0