Mina tankar

Det har varit för några veckor sen som jag slutade nian och jag har nu sommarlov. På senaste tiden så har det gåt vad jag hade tänkt, eftersom att jag inte hade planerat vad jag skulle göra under sommaren. Som jag har nämnt förut i min ”Vad jag ska göra under sommarlov” artikel. Det enda som jag tänkte på var att köpa saker som Den nya iphone 4G och att åka utomlands. Jag är i alla fall säker på min 4G, men jag är osäker om att åka utomlands kommer att vara bra.

Att åka till San Diego eller till Iran som jag gav som exempel kommer inte att hända, eftersom att min pappa sa det. Vad vi tänker göra är att åka de sista minuterna resorna till ett bra och nära Europa. Vi testar ett nytt sätt så vi har inga garantier.


Annars så har jag hittat saker att göra undertiden. Jag har börjat spela sims igen och det känns kul. Just nu håller jag på med att ladda ner extra saker till den som möbler, kläder och låtar. Jag har börjat kolla på en persisk tv-serie, den heter vid originella namnet Char Divar. Den är rolig, men det riktiga syftet varför jag kollar på den är att förbättra min persika. Jag även leker med en yoyo och trixar med den.

 

Vad jag vill att det ska bli bättre är att min syster ska vara med mig när jag spelar sims. Det känns mer roligare när hon är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0