Mitt svar om den kommande Indiana jones 5 filmen

Wow. Jag är helt överraskad att det ska bli en femte film om arkeologen Indiana Jones. Jag trodde att Kristalldödskallens rike skulle vara den sista filmen, för att det fanns inget mer att berätta om Indiana Jones. Men nej det skulle vara en till film. Den nya filmen (som jag fick veta i tidningen) ska heta "Indiana Jones and Money never dies", filmen låter kanske intressant, men det kan sluta i katastrof som filmen "Dragon ball evolution". Jag har bestämt att jag ska skriva de bra och dåliga sakerna om den informationen som jag har fått ur tidningen och nätet om Money never dies.

Det första som är bra med en ny film är den "Indiana film vågen". Vad jag menar med det är en sak med filmarna som går så här, Bra, mindre bra, bra, mindre bra. Och den nya filmen kan bli bättre än den förra. Den andra är att filmens Regissör är Steven Spielberg. Om du inte vet vem han är så kan jag enkelt säga vad han har gjort.  Han har gjort Hajen, Närkontakt av tredje graden, E.T., Jurassic Park, Schindler's List och Rädda menige Ryan. Hans filmer är för det mesta jätte bra och snyggt, och man kan nästan alltid lita på att han kommer att göra filmen bra. Den tredje är Harrison Ford, han är helt perfekt att spela Indiana Jones. Även om han är gammal och har en dålig rygg.



Ok, de var de bra skararna, men nu kommer de dåliga sakerna. Det första dåliga är att den som spelar Indy (Harrison
Ford) har inte huvudrollen. Va? Är de seriösa? Men om Inte Indiana är huvudrollen, så varför heter filmen Indiana Jones and Money never dies?! Det andra är att storyn kommer att handla inte om Indiana Jones, de ska handla om hans son "Mutt Williams" (som spelas av Shia LaBeouf från Transformers). Det är precis som jag sa, om filmen ska ha handla om en annan person än Indy så ska också film namnet ändras. Och den tredje saken är att vi inte behöver en till Indiana Jones film. Vi var redan nöjda med den förra, så varför de ska göra en till film?

Så, nu har jag sakt de dåliga och bra sakerna om varför de kommer att göra filmen. Det ända saken att göra nu är att vänta och se om den nya Indiana Jones filmen blir bra. Ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0