Mina planeringar om mina framtida köp 2

Det har nu gått 6 veckor sen jag skrev om vad jag ville köpa med mina pengar. Det var tre stycken saker som jag ville ha, det var Tekken 6, The Orange box och Dazzle DVD Recorder.
Jag har fått Tekken 6 nu för några veckor sen och spelet var ganska bra, om jag får säga det själv. Det var mer dyrare än jag hade väntat mig, men det var värt det. Jag har nu tagit en ska från min lista och flyttat dit en ny som jag blev intresserad av. Jag har gjort om listan och ska vissa dig vad min lista ser ut.

Den första saken är Video-interface Pinnacle Dazzle DVD Recorder.

USB 2.0 Video-interface Pinnacle Dazzle ... (Klicka på bilden för att se en större bild - öppnas i nytt fönster)USB 2.0 Video-interface Pinnacle Dazzle ... (Klicka på bilden för att se en större bild - öppnas i nytt fönster)USB 2.0 Video-interface Pinnacle Dazzle ... (Klicka på bilden för att se en större bild - öppnas i nytt fönster)
Som jag har sa det förut ” Det var svårt att hitta en sådan maskin”, det är nu inte enklare att hitta den när Clas Ohlson slutade att sälja dem. Så jag fick gå tillbaka till sidan www.Prisjakt.se och fortsatte att leta, tills jag hittade ett pris på 483 kr på datorbutiken.com.
Men jag fick veta att den sidan var en nätbutik, och jag som inte litar på de sidorna. Så jag fortsatte att leta. Sen hittade jag ett pris på datorgrottan som jag visste att det fanns också en affär i närheten, men den är mycket mer dyrare, 552 kr. Jag tänker på vilken av butikerna jag ska gå till. Jag kanske ska köpa den åt mig själv till jul. 

Den andra saken är The Orange Box till Xbox360

The cover of The Orange Box
Spelets kategori är Förstapersonsskjutare och innerhåller 5 spel. Två tidigare spel som Half-life 2 och Episode One, men den innerhåller tre nya spel som är Half-life 2: Episode two, Team fortress 2 och den nya serien Portal. Den såldes för mer än 2 års sen och jag var då inte intresserad, men nu efter att veta vad bra spelen är så vill jag gärna köpa den. Priset kan vara då mycket, men nu har den sänkt sitt pris till 100 kr.

Den sista är Gameshark CD till Xbox360


Du trodde att Dazzel dvd Recorder var svårt att hitta, tänk om därför att det inte finns i hela Sverige än Gameshark cd för xbox360. Det ända jag hittade var en Gameshark tidning med lista över fuskkoder. Jag har hört talas att den här cd kan hacka nästan vilket spel som helst i konsolen, jag vill gärna hacka några spel som jag har. Ingenstans i Sverige finns det här produkten. Det ser ut som att det finns i Amerika, om vi bara åkte dit ett tag skulle jag säkert få tag i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0