Mitt sommarjobb och projekt

Sommarlovet är bara en dag kvar, och jag väntar ivrigt på att sluta skolan. Jag har planerat att ta ett sommarjobb hos Tuna livs, för att jag vill känna pengar så att jag kan köpa saker som jag vill ha med mina egna pengar. Jag har Praoat där för några veckor sen och det var bra där. Jag fick lära mig att stå i kassan, att växla pengar, hur man fyller produkter (det smarta sättet) och hur man lyfter en låda (det rätta sättet).  Det ända dåliga där var att jag inte fick göra så mycket som jag trodde, jag lovar att nästan halva av min tid var att ta rast. Men nästan gång i sommarlovet kommer jag att göra flera saker där än förut. Jag kommer säkert att jobba där från 9 på morgonen till 16 på kvällen på vardagar, jag hoppas att jag kommer ha det roligt där.
 Tuna Livs

De tiderna som jag inte jobbar ska jag vara med benjamin eller arbeta med mitt sommarprojekt. Mitt sommarprojekt är att bygga upp en "arkad" maskin, den ska vara gjord av trä, metall, plast och el. Jag har redan gjort en skiss av den, jag blev intresserad när jag fick veta att vi hade mycket oavvänt trä i garaget. De då jag fick en idé att jag kunde bygga någonting av det träet, men vad. Jag tänkte i flera timmar innan jag kom på att jag kunde bygga en arkad maskin. Jag kommer kanske att bygga den om jag får lov av min pappa. Och om den kanske blir klar innan sommaren är slut, kan jag ordna att den kan vara hos en lokal/affär där många personer kan gå och spela den. De skulle betala 2 kr per minut och det skulle vara många ungdomar som vill spela den, för att ungdomar gillar spel. Och det är allt jag tänker göra under sommaren, ha ett sommarjobb och göra klart mitt sommarprojekt. Om det fans en Youtube klipp som beskrev mina känslor om att det är mindre än några timmar kvar, så är det den här klippet. See you later, aligator!
http://www.youtube.com/watch?v=P3ALwKeSEYs



Kommentarer
Postat av: P

NOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ^^ x) X) XD

2009-04-22 @ 08:18:26
Postat av: Anonym

'We say boo to the western news people......BOOOOO

2009-04-27 @ 17:49:44
Postat av: Anonym

'We say Boo to the western news people......BOOO

2009-04-27 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0