Ett brev till mig själv i år 2013

Hej kompis, Long time no see!


Jag är du för tre år sen, jag har något att skriva till dig när du går ut studenten. Som du redan vet så kommer jag att börja på Täby enskilda gymnasium om några veckor. Jag har själv planerat vad jag ska göra under min gång på gymnasiet, låt mig skriva vad jag skulle göra så att det piggar upp ditt minne. Jag skulle vara inte blyg på första skol dagen och jag skulle göra snabbt vänner där. Det är vad jag vill, men mina föräldrar vill att jag ska bli mycket bättre än vad jag var när jag gick ut. Jag menar, jag hade fem meriter poäng högre än vad min syster gick ut och de vill att jag ska bli mycket bättre på så lite tid. Give me a break! Kan du berätta till mig om du fick nya vänner?

 

I alla fall så har jag vält att gå medieprogrammet på grund av att jag gillar att hålla på med datorer och film. Du kanske är redan nu trött på det men jag vill gärna börja arbeta med det nu. Jag har redan börjat skriva mitt screenplay till en tv-show och den kommer slå alla andras idéer. Det kommer vara det bästa det har haft på Tv-nord på länge. Det kommer att slå Sketch: Semla så hårt.


Jag fick höra av Parasto att ettan kommer vara jätte svårt och stressigt, jag kommer att vara bered. Jag kommer inte att ha NO på mitt program, men det kan hända att läraren bombarderar mig läxor från So. Men tvåan kommer att bli enklare, jag vet inte säkert om det är p.g.a. att ettan har gjort så eller att det är bara det och trean kommer kanske vara det enklaste. Kommer verkligen varar så? Kan du berätta till mig om det var sant eller inte?

Jag önskar att jag kommer att ha bra där. Skriv till mig när du går ut och berätta alla händelserna som har hänt.


Hejdå !

Hosein 16år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0