My pokerface

I dag så har jag varit på elärt hella dagen. Jag har varit upp sedan kl 9 till 12 för att hitta bevis att den ena partiet har fel. Jag behövde tre olika bevis, det första om att falco kan frysa sand och Raoh kan tåla eld, det andra är att Hyoh har blodet av mannen med hokuto shin ken och att han kan göra håll i sin kropp så att han inte blir slagen och den tredje är att Kaioh can förvirra sina fiender och helt förstöra dem med att ta bort deras minne.

Jag har gjort klart att svara på Bandos kommentar. Han blev så ägd lol. Men jag hoppas att han inte svarar med en annat försök att låta smart och bevisa mig fel. Jag vill att han ska lära sig och vara tyst medan jag verkligen supportar Fist of the north star. Han hjälper inte med att säga saker är på lossas eller att det inte funkar. Från den dagen han hade börjat att läsa fist of the north star, han har varit en pain in the ass. Seriös, han har för det mesta tiden bara sagt emot Kenshiro än för.

Annat än det så har jag haft problem att ladda upp videor och bilder. Om jag inte gör det där med min account. Så måste jag I alla fall göra en video så att jag kan vara uppdaterat hella tiden. Annars måste jag då säga att jag gör inga klipp på länge.

Men jag har kommit på hur jag kan hjälpa till med att få mina klipp och deviantart att få många tittare. Jag har gjort att jag premunierar på person och kanske bli vän med dem, det gör att jag får mer person som kan kolla på mina klipp och sånt. Jag hoppas att jag kan vara ledig från sånadär trådar som gör att jag sitter kvar på forumet och inte har kul

Ses bloggen. Jag kommer imorgon kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0