why are you still here?

Idag så har jag kommit nästan halvvägs att nå mitt mål att ha alla achevemnt i Kung fu Panda. Det enda jag behöver nu är att klara tre vanliga leveler och 13 svåra leveler tills jag är klar. Det börjar nu att bli väldigt tufft om man ska spela hella spelet utan att dö när man har stora håll att hoppa över. Jag vill gärna göra klart hälften av det att innan min helg blir slut. Jag är orolig att jag kommer inte att hinna p.g.a. att jag ska gå till Kista med familjen och äta något gott och köpa capture card till mig själv och sen när jag komer hem, så ska jag testa den om den fungerar. Så ni ser att jag inte kommer att ha tid med att spela xbox hela tiden. Men när jag tänker på det, så har jag väntat längre på att ha min dazzle video creature platnium än att få högre achevment. Jag kanske kommer då att spendera mer tid åt att spela in klipp när jag spelar än att jag verkligen spelar, och det är inte lika roligt. Men till ett annat ämne, Jaag har just nu upptäckt att det finns en manga version av animerad filmen Akira.



Den är över 3 000 sidor och 6 volymer lång.  Jag håller på just nu att läsa den och så långt som jag har kommit, så är berättelsen inte lik som i filmen, men det är fortfarande bra. Jag har också upptäckt att mangan är berättar mer än vad filmen gör. Jag har läst klart mangas som Rouni Kenshin och Hokuto no ken och forsätter långsamt med att läsa Sailor moon, men det ser ut att jag kommer läsa Akira istället för Sailor moon. Just nu är jag på sidan 109 på första volymen och jag har verkligen börjat att gilla den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0