Blog inlägget 4/7 2010

Vad har hänt den senaste veckan? Inget speciellt har hänt förutom några saker

 

Under sommarlovet som har gåt, så har jag oftast sovit hos min mamma. Men för mellan måndag och tisdag så har jag sovit hemma hos min pappa. Det var bra där och kändes skönt. Det bästa var att jag åt vattenmeloner varenda dag och vid en dag så var en vattenmelon den godaste jag hade ätit under hela sommaren. Den var sött och inte hård, som en perfekt vattenmelon ska vara. Men man måste inte äta för mycket annars kommer man att gå på toaletten oftare.

 

På den andra juli så skulle jag kolla om jag gick in i mitt valda gymnasium. Den var Täby enskilda. När jag öppnade gymnasium intaget och loggade in så såg jag att jag kom in. Jag blev så glad över att jag får ha mitt ämne till slut.

 

Efter att vara hemma hos min pappa så gick jag tillbaka till min mamma under helgen. Där så fick jag kolla på min film som jag ville se för en vecka sen. Den var bra, men inget speciellt.

 

Resten av dagarna så har jag varit på dator, sovit, gjort läxor och ätit. Jag har börjat spela min gamla xbox som jag hade tagit hit från min pappas hus. Det mig en nostalgi känsla att spela med den igen.

http://www.serguej.ru/webshop/images/Xbox.jpg

Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0