Jag saknar min syster!

Jag saknar henne! Det är officiellt nu. Jag var inte säkert för några dagar sen. Men idag är jag säkert på att jag saknar henne, mycket. Jag ska nu skriva varför jag sakna henne så mycket. För det första så hon den ända personen som är mest med mig, för det andra förstår vi varandra mycket. För det tredje så behöver vi varandra och för det fjärde så är hon min egen syster!

Varför behövde hon åka så långt bort och så länge? Jag skulle ha önskat om att jag var där med henne, men det kan jag inte. För att just nu händer det en massa hemska saker i Iran, mer än vanligt. Det är protester, demonstrationer och dödande där och det är där för jag inte önskar att var i Iran just nu. P.g.a. det som händer i Iran så är jag mer orolig än förut. Jag trodde först att Benjamin skulle vara den rätta personen som skulle ersätta min syster, men det trodde jag fel. Ingen kan ersätta min syster, någonsin!


Jag kommer säkert att överleva att leva utan henne i veckor, men jag kommer inte överleva utan smärta. Jag vill gärna se henne snart, och jag vill att hon ska kolla på min video som jag gjorde till henne


Kommentarer
Postat av: Anonym

MURR vad emotional det blev här :))

2009-08-31 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0